سفارش تبلیغ
صبا ویژن


قرآن - هیئت قرآنی تبیان


درگذشت مرجع عالیقدر جهان تشیع را خدمت آقا امام زمان و مردم شریف ایران وهمه مقلدان آن عالم فرزانه تسلیت گفته علو درجات را برای روح آن مرحوم خواستاریم

                                                                 هیئت قرآنی تبیان الهادی زنجان



نویسنده : مسجد امام الهادی اعتمادیه » ساعت 10:23 صبح روز دوشنبه 88 اردیبهشت 28


عزیزانی که مایلنددراین طرح قربه الی الله شرکت کنندفقط یک شماره از(1)تا(30)را به پیام کوتاه09121411764ارسال فرمایند

انتخاب جزها بدلخواه میباشدوعزیزان هر جزء را که مایلند انتخاب فرمایند شماره 1برای جزء1وشماره 2 برای جزء2والی اخر

شروع از امروزتا اخر ماه صفر



نویسنده : مسجد امام الهادی اعتمادیه » ساعت 12:7 عصر روز جمعه 87 دی 27


بسم الله الرحمن الرحیم
«قرآن نوری است که در آن تاریکی یافت نمی شود و چراغی است که درخشندگی آن زوال نپذیرد? ریسمانی که رشته ی آن محکم و پناهگاهی که قله ی آن بلند و دریاییست که تشنگان آن? آبش را تمام نتوانند کشید و شفادهنده ایست که بیماری های وحشت انگیز را بزداید? قرآن بهار دل چشمه های دانش? سرچشمه ی عدالت و نهر جاری زلال حقیقت است. پس درمان خود را از قرآن بخواهید و در سختیها از قرآن یاری طلبید و خواسته های خود را به وسیله ی قرآن طلب کنید و با دوستی قرآن به خدا روی آورید زیرا وسیله ای برای تقرب بندگان به خدا? بهتر از قرآن وجود ندارد.»

نهج البلاغه قسمتی از خطبه های  امام علی (ع)


نویسنده : مسجد امام الهادی اعتمادیه » ساعت 8:15 عصر روز دوشنبه 87 آذر 11


سی ام ذی القعده روز درگذشت  یکی از مشاهیر قاریان مصر، استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد، است کسی که نامش برای هر مسلمان در سراسر جهان و بخصوص برای هر ایرانی، آشنا و پرآوازه است. نام عبدالباسط چنان با قرآن عجین شده که هرگاه یادی از او می شود ناخودآگاه صوت زیبا و ترنم دلنشین آیه های نور به ذهن تداعی می کند. صدای عبدالباسط حقیقتا زینت قرآن است که بر طبق حدیث مشهور هر چیزی زینتی دارد و زینت قرآن صدای زیباست. صوت سحرانگیز عبدالباسط موهبتی آسمانی بوده که خداوند به این بنده صالح خود ارزانی داشته، و همین امر او را از سایر قاریان متمایز کرده است. طراوت، زنده بودن، زیبایی، گرمی و برخورداری از حس و حال معنوی از ویژگی های صوت این استاد بزرگ است.


شنیدن نغمه دلاویز و سرمست کننده او چنان می کرد که صدها نفر از مسیحیان و پیروان سایر ادیان را به اسلام کشاند و خیلی ها را هم با قرآن آشتی داد.


تلاوت های ماندگار استاد هر یک چراغ پرفروغی است که تلألؤ آن دل های زنگار گرفته و غفلت زده را طراوتی دوباره می بخشد و در میان آنها، تلاوت سوره حشر او الحق که میراثی جاودانه گشته است.


اگرچه قاریان مشهور دیگر قرآن، کم و بیش از صدای دلنشین و جذابی برخوردارند و محبوبیتی فراوان در میان مسلمانان به دست آورده اند اما به جرأت و بی هیچ اغراقی می توان ادعا کرد که عبدالباسط سرآمد همه قاریانی است که تاکنون با صدای خوش به تلاوت پرداخته اند. حال با این عظمت و محبوبیت وقتی بشنوی که فرزند این نابغه بی نظیر برای اولین بار قدم به خاک ایران گذاشته است طبیعتا اشتیاق وصف ناپذیری به انسان دست می دهد که او را از نزدیک ببیند و درباره پدر از او سؤال کند. همین شور و شوق ما را نیز واداشت که به دیدار او برویم و طی گفت وگویی مفصل پاسخ خیلی از سؤالات خود را از او بگیریم. برای این کار لازم بود با دست اندرکاران میزبانی ایشان - که برادران معاونت اجتماعی ناجا بودند- هماهنگی می کردیم که از یک هفته قبل، ارتباط و هماهنگی با آنان برقرار شد... ساعات پایانی آخرین شب حضور ایشان در ایران زمانی بود که طبعا با خستگی فراوان استاد همراه بود؛ آن هم به مدت نیم ساعت و در سالن عمومی هتل و به هنگام صرف چای. فرزندی که خود 37 سال دارد و صاحب دو فرزند پسر و دختر، به نام های یوسف و یمنی است.


ادامه مطلب...



نویسنده : مسجد امام الهادی اعتمادیه » ساعت 8:12 عصر روز دوشنبه 87 آذر 11